Oklejanie witryn sklepowych oraz druk.
Sposobów na dotarcie do klientów nigdy dość! Oklejanie witryn sprawdzi się znakomicie zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz budynków. Sklepowa witryna okienna to najczęściej dość duża powierzchnia, która świetnie nadaje się pod reklamę. Dzięki reklamie na witrynie sklepowej klient od razu zapamiętuje miejsce firmy oraz jej wstępną ofertę. Zwraca swoją uwagę na promocje, jaką znajdzie w danym miejscu. To po prostu świetna reklama i to „z najlepszego punktu widzenia”. Dobrze oklejone witryny często bardziej przyciągają uwagę klienta niż sama ekspozycja towaru. Zwraca ona uwagę przechodzących obok klientów i skłania ich do wejścia. Potrafimy zaaranżować każdą witrynę niezależnie od rodzaju prowadzonego biznesu. Najważniejsze dla nas jest zadowolenie klienta, dlatego oklejanie witryn wykonujemy z dużą starannością, tak by cieszyły oko przez długi czas. Od lat profesjonalnie oklejamy witryny sklepowe różnymi rodzajami folii.
Zajmujemy się drukiem na folii oraz cięciem ploterowym. Oklejamy foliami i drukujemy na foliach:
- folia monomeryczna
- folia polimerowa
- folia wylewana
- folia dziurkowana OWV (OneWayVision)
- folia mrożona
- folia odblaskowa
- folia podłogowa
- folia easy dot
- folia witrażowa transparentna
- folia holograficzna – transparentna.
Studio graficzne aidea zadba o oryginalny projekt reklamy na każde okna sklepowe. Będzie on oczywiście dopasowany do Twoich potrzeb i wymogów. Bardzo szeroka gama folii okiennych oraz dobrze znane nam techniki wyklejania pozwolą uzyskać bardzo fajny efekt.
Okna sklepowe można okleić na kilka sposobów:
Firma reklamowa aidea.pl w sposób kompleksowy zajmie się oklejeniem Twojej witryny. To od estetyki witryny sklepowej zależy czy zostaniesz dostrzeżony. Przygotujemy dla Ciebie projekt i wykleimy reklamę zgodnie z Twoimi oczekiwaniami. Gwarantujemy wsparcie na każdym etapie realizacji zlecenia od projektu po wyklejenie folią wybranej powierzchni. Nasze usługi świadczymy na terenie takich miast jak: Zielona Góra, Gubin, Kostrzyn nad Odrą, Frankfurt nad Odrą, Krosno Odrzańskie, Świebodzin, Głogów, Żary, Żagań, Legnica, Wrocław, Poznań, Gorzów Wielkopolski, Bytom, Katowice, Chorzów, … i w ich okolicach. Ogólnie rzecz biorąc, możemy wykonywać usługi oklejania witryn na terenie zachodniej Polski oraz na terenie woj. śląskiego. Oklejamy witryny sklepowe, korzystając z szerokiego asortymentu, jakie daje wachlarz folii okiennych. Wyklejamy szyby także folią powierzoną przez klienta. Naklejamy przeróżne wydruki wielkoformatowe foliami nieprzeźroczystymi oraz przepuszczającej światło foliami One Way Vision. Używamy także folii przezroczystej (avery) czy też folii szronionej (szarej) oraz grafikami wyciętymi za pomocą plotera tnącego w folii barwionej w masie. Naklejamy Logotypy, godziny otwarcia, teksty, a także kolorowe obrazy.
Oferujemy:
- oklejanie witryn sklepowych
- oklejanie witryn restauracyjnych
- oklejanie witryn w galeriach handlowych
- oklejanie szyb w pomieszczeniach biurowych.
Cena oklejenia witryny zależna jest od:
- powierzchni oklejanej oraz rozmiaru witryny
- rodzaju folii potrzebnej do wyklejenia (folia OWV, folia pełna drukowana, folia mrożona, litery samoprzylepne)
- miejsca montażu (konieczność dojazdu poza Zieloną Górę, praca na wysokości)
- czy klient posiada swój projekt graficzny (jeśli nie, zapraszamy do kontaktu z nami)
- nietypowych godzin montażu
- błyskawicznego termin.
Każde tego typu zlecenie wyceniamy indywidualnie po wcześniejszym zapoznaniu się na miejscu z warunkami lub po otrzymaniu od klienta dokładnie zwymiarowanych przestrzeni okiennych wraz ze zdjęciami poglądowymi.
Oklejona reklamą witryna sklepowa to jeden z najskuteczniejszych, najbardziej ekonomicznych oraz najczęściej wykorzystywanych sposobów promocji własnego obiektu handlowo-usługowego.
Spośród licznych zalet reklam na witrynach okiennych wymienić można m.in.:
- natychmiastowe zwrócenie uwagi oraz duża skuteczność potwierdzona badaniami
- relatywnie niska cena
- długotrwały efekt
- możliwość bezpośredniego dotarcia do klienta, dzięki odpowiednio przygotowanym projektom
- świetnie sprawdza się w obrębie każdego rodzaju punktu handlowo-usługowego,
- uniwersalność zastosowań
- świetne rozwiązanie dla potrzeb długotrwałej reklamy
- doskonale nadaje się na szybkie pojedyncze lub cykliczne akcje promocyjne
- duża efektywność tego rodzaju formy reklamy.
Folia szara mrożona.
Folia mrożona nazywana jest czasami jako: folia szroniona, folia piaskowana, folia mleczna lub folia imitującą szkło piaskowane. Stosowana jest przeważnie w celu ozdobnym, nadania wrażenia sterylności – czystości, a także z potrzeby przysłonięcia części lub całości pomieszczenia przed niepożądanym w nie wglądem. Zaletą tej folii jest to, że jest przepuszczalna dla światła i to w różnym stopniu, w zależności od wybranego wariantu. W dodatku to, co widać za wyklejoną folią, jest rozmyte. Stosując folię mrożoną na całej szybie, nie wyciemniamy całkowicie pomieszczenia jak to dzieje się w przypadku zwykłej folii a jedynie ograniczamy możliwość zaglądania do pomieszczenia. Folia ta jest estetyczna i nadaje oklejonej nią szybie ładny efekt trawionego szkła.
Zalety folii mrożonej:
- jest dekoracja i estetyczna – nadaje szybom efekt piaskowanego szkła
- widoczność i bezpieczeństwo – zwraca uwagę na powierzchnie szklane dzięki czemu zapobiega zderzeniem przechodnia z niezauważoną szybą.
- zapewnia prywatność – daje bardzo elegancki efekt, dodaje sterylności, czystości i klasy pomieszczeniom
- przepuszcza światło – dzięki swym właściwościom folia ta nie zasłania całkowicie światła, jak to jest w przypadku zwykłej, pełnej folii
- folię można naklejać od wewnątrz.
Jeśli chodzi np. o Zieloną Górę, Wrocław czy Poznań to folia mrożona / folia szroniona stosowana jest przede wszystkim w:
- pomieszczenia biurowe
- gabinety medyczne
- apteki
- zakłady fryzjerskie
- solaria
- placówki banków i towarzystw ubezpieczeniowych
- obiekty sportowe
- balkony i ogrody zimowe
- zaplecza, pomieszczenia magazynowe
- domy i mieszkania prywatne
- wystawy
- przychodnie lekarskie i szpitale
- hale sprzedażowe
- salony kosmetyczne
- restauracje
- sklepy z ekologiczną żywnością.
Samoprzylepna folia ploterowa do oklejania witryn.
To często spotykana forma reklamy. Zaletą stosowania tego typu reklamy jest to, że nie ogranicza całkowicie widoczności tego, co jest za szybą przy jednoczesnym zachowaniu swojej widoczności. Rekomendowana przede wszystkim do aplikacji średnio i długoterminowych, których docelowa żywotność nie przekracza 6 lat. Tego typu forma reklamy staje się coraz bardziej popularna. Dziś nie tylko można wycinać napisy i znaki graficzne z folii barwionych w masie (takich marek jak: oracal, avery, …), ale również można wycinać grafiki, loga, znaki czy litery wcześniej wydrukowane na folii. Daje to ogromne możliwości. Folie ploterowe, umożliwiają oklejanie witryn zarówno od zewnątrz, jak i od wewnątrz ich powierzchni. Silna przyczepność pozwala na wykorzystywanie ich nie tylko w ramach oklejania witryn sklepowych punktów handlowo-usługowych, ale także można też naklejać ją na ściany, drzwi, regały, ekspozytory reklamowe oraz rozmaitego rodzaju sprzęt elektroniczny, który jest obecny na terenie danego obiektu. Dużą zaletą folii ploterowych jest również bogata ilość dostępnych barw (występujących w wykończeniu z połyskiem lub matowym).
W naszej ofercie są także naklejki ścienne oraz usługa ich naklejania.
Zalety używania folii wycinanej ploterowo:
- daje duże możliwości graficzne i wizualne
- nie zasłania całej widoczności
- fola barwiona w masie jest odporna na warunki atmosferyczne – folia ta pozwala na wieloletnie cieszenie się reklamą bez utraty nasycenia kolorów jak to jest w przypadku folii drukowanych
- można ją naklejać od wewnątrz i zewnątrz.
Folia dziurkowana OWV (One Way Vision).
Jest to perforowana (dziurkowana) folia samoprzylepna stosowana do oklejania wszelkiego rodzaju szyb. To chyba najczęściej spotykana forma reklamy na witryny sklepowe. Stosuje się ją także do wyklejania szyb samochodowych, autobusowych czy tramwajowych. Jest to folia z dużą ilością dziurek, dająca efekt drobnej siateczki. Folia OWV nie ogranicza całkowicie dostępu światła wpadającego do pomieszczenia. Grafika reklamowa dobrze widoczna z jest z zewnątrz i jednocześnie ogranicza widoczność tego, co w środku. Natomiast z wnętrza zachowana jest dobra widoczność. Folia One Way Vision ma pewne ograniczenie. Zastosowanie tej folii dobrze sprawdza się dla sklepów i punktów usługowych działających podczas dnia, w godzinach dobrego oświetlenia z zewnątrz. Gdy na zewnątrz robi się już ciemno, a w pomieszczeniu włączy się światło, sytuacja nieco się zmienia. Wtedy wydruk na folii staje się mniej widoczny za to bardziej witać to, co dzieje się wewnątrz pomieszczenia.
Zalety folii one way vision:
- możliwość nadruku dowolnej grafiki reklamowej
- przysłania powierzchnie ograniczając wgląd do pomieszczenia
- dzięki perforowanej powierzchni do wnętrza pomieszczenia wpada światło dzienne
- dobra widoczność z wewnątrz.
Wady folii one way vision:
- nie jest to folia na lata
- słaba widoczność wieczorem i w nocy w przypadku gdy w środku pomieszczenia jest jaśniej niż na zewnątrz.
Folię One Way Vision stosuje się m.in. do wyklejania:
- szyb wystawowych sklepów
- witryn sklepowych punktów usługowych
- okien
- aptek
- szklanych elewacji
- szklanych ścianek działowych w centrach handlowych
- szyb samochodowych, tramwajowych oraz autobusowych
- folia drukowana pełna.
Folia pełna do druku.
To folia do aplikacji na części szyby lub na jej całości zgodnie z założeniami projektu graficznego. Barwa początkowa folii jest biała lub w pełni przezroczysta o powierzchni matowej lub błyszczącej. Nadrukowane grafiki charakteryzują się wysoką rozdzielczością i świetną jakością druku nawet w najdrobniejszych szczegółach danej reklamy. Tak zadrukowaną folię można dodatkowo zabezpieczyć przed szkodliwym działaniem promieni UV oraz uszkodzeniami mechanicznymi wykorzystując w tym celu laminat zabezpieczający o połyskującym lub matowym wykończeniu. Folia okienna tego rodzaju występuje w dwóch wariantach – monomerycznym oraz polimerycznym. Pierwszy z przypadków jest tańszą opcją i bardziej krótkotrwałą (średnio i krótkookresowe z trwałością do 24 miesięcy), a drugi natomiast jest nieco droższą opcja, lecz pozwalającą na wytrzymanie bez strat na swoich właściwościach oraz walorach estetycznych nawet do sześciu – siedmiu lat.
Zalety folii drukowanej pełnej:
- folię tą możemy zadrukować dowolną grafiką
- przysłania powierzchnie ograniczając wgląd do pomieszczenia
- jest odporna na warunki atmosferyczne
- można w niej wycinać ploterowo
- nadaje się do laminowania – co wydłuża żywotność kolorów
- zasłania wpadające do środka światło.
Potrzebujesz folii z usługą montażu? Doradzimy wybór folii i bezpłatnie przygotujemy wycenę.
Czy oklejanie witryn ma wpływ na zwiększenie sprzedaży?
Oklejanie folią szyb sklepowych niesie za sobą wiele korzyści. Co najważniejsze to właśnie oklejona witryna reklamowa sklepu jest praktycznie nie do przeoczenia przez przechodzące obok osoby. Abstrahując od rodzaju samej okleiny, jej ogromnym plusem jest doskonała widoczność i duży potencjał reklamowy. Należy to po prostu dobrze wykorzystać. Poprzez treść naklejonej reklamy można przekazać klientowi ważne informacje o ogólnym asortymencie sklepu lub dostępnych promocjach.
Bezpośrednia forma przekazu reklamowych witryn sklepowych często już sama w sobie ułatwia późniejsze zawarcie transakcji z klientem, który jest zainteresowany waszymi usługami bądź towarem. Wykazały to przeprowadzane w obrębie tego obszaru reklamy wizualnej badania. Proces podejmowania decyzji odnośnie do zakupu towaru trwa średnio od 3 do 8 sekund. Oznacza to, że wszelkie bodźce zauważone już na witrynie sklepowej, ułatwiają podjęcie decyzji, przekonają go do dokonania zakupu. Wyniki innego badania efektów sprzedażowych sklepowych witryn okiennych, potwierdzają, że ten rodzaj reklamy pozwala na podniesienie średnio miesięcznego przychodu danego punktu handlowego nawet o ponad 30%.
Dbanie o naklejoną reklamę. Pamięta, że:
Myjąc wyklejone folią szyby, powinno się pamiętać o tym, że folia jest w pewnym stopniu (zależnie od rodzaju i jakości) podatna na eksploatację i zużycie. Nie nadwyrężaj jej struktury, unikaj stosowania agresywnych środków chemicznych, unikaj silnego tarcia oraz nie rób tego podczas skrajnych temperatur otoczenia. Małe i pojedynczo naklejone elementy powinno się czyścić jak najdelikatniej, tak by nie narazić ich na zdrapanie i zerwanie.
Skontaktuj się z nami po więcej informacji!
Telefon: 662 118 903, e-mail: aidea@aidea.pl
Nasza oferta obejmuje także: projektowanie graficzne / projektowanie logo / kasetony reklamowe/ billboardy / banery / litery przestrzenne / rollupy / grafika na witrynach / potykacze / reklamy ze styroduru / szyldy / tablice reklamowe / ścianki wystawiennicze / gadżety reklamowe / druk ulotek / druk wizytówek / filiżanki z nadrukiem / kubki reklamowe / długopisy z grawerem / pamięć usb / smycze reklamowe / …