Branding to strategia budowania spójnej identyfikacji wizualnej dla marki lub firmy. To także kierunek dalszego jej rozwoju. Tworząc skuteczną markę oraz dobrą identyfikację wizualną rozwiążesz bardzo ważne problemy z wizerunkiem:

  1. brak rozpoznawalności, ważne jest wyróżnienie na tle konkurencji
  2. słabe i nieciekawe pierwsze wrażenie
  3. chaos, czyli niespójność w komunikacji
  4. brak zaufania
  5. brak trwałych relacji

Branding składa się z wielu elementów, które muszą tworzyć jednolitą, spójną i pasującą do siebie całość. Każdy element dobrze przemyślanej identyfikacji wizualnej utrwala w myślach aktualnych i przyszłych klientów świadomość istnienia Twojej firmy. Jako firma reklamowa, dysponujemy sporym doświadczeniem i dużą wiedzą, którą możemy wykorzystać do tego, aby dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. To między innym:

  • rozpoznawalne, dobrze zaprojektowane logo
  • przemyślana szata graficzna,
  • spójna kolorystyka,
  • nazwa firmy i produktów,
  • dobre hasło i slogan,
  • content marketing, czyli tzw. marketing treści
  • komunikacja w social mediach.

Masz więcej pytań? Napisz do nas.