Branding to strategia budowania spójnej identyfikacji wizualnej dla marki lub firmy. To także kierunek dalszego jej rozwoju. Tworząc skuteczną markę oraz dobrą identyfikację wizualną rozwiążesz bardzo ważne problemy z wizerunkiem:
- brak rozpoznawalności, ważne jest wyróżnienie na tle konkurencji
- słabe i nieciekawe pierwsze wrażenie
- chaos, czyli niespójność w komunikacji
- brak zaufania
- brak trwałych relacji
Branding składa się z wielu elementów, które muszą tworzyć jednolitą, spójną i pasującą do siebie całość. Każdy element dobrze przemyślanej identyfikacji wizualnej utrwala w myślach aktualnych i przyszłych klientów świadomość istnienia Twojej firmy. Jako firma reklamowa, dysponujemy sporym doświadczeniem i dużą wiedzą, którą możemy wykorzystać do tego, aby dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. To między innym:
- rozpoznawalne, dobrze zaprojektowane logo
- przemyślana szata graficzna,
- spójna kolorystyka,
- nazwa firmy i produktów,
- dobre hasło i slogan,
- content marketing, czyli tzw. marketing treści
- komunikacja w social mediach.