ZADBAJ O NOWOCZESNY I SPÓJNY WIZERUNEK MARKI – BRANDING MARKI.

Branding to strategia budowania spójnej identyfikacji wizualnej dla marki Twojej firmy. To także kierunek dalszego jej rozwoju. Tworząc skuteczną markę oraz dobrą identyfikację wizualną rozwiążesz bardzo ważne problemy z wizerunkiem:

  1. Brak rozpoznawalności, ważne jest wyróżnienie na tle konkurencji
  2. Słabe i nieciekawe pierwsze wrażenie
  3. chaos, czyli niespójność w komunikacji
  4. brak zaufania
  5. brak trwałych relacji

Branding składa się z wielu elementów, które muszą tworzyć jednolitą, spójną i pasującą do siebie całość. Każdy element dobrze przemyślanej identyfikacji wizualnej utrwala w myślach aktualnych i przyszłych klientów świadomość istnienia Twojej firmy. Jako firma reklamowa, dysponujemy sporym doświadczeniem i dużą wiedzą, którą możemy wykorzystać do tego, aby dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. To między innym:

  • rozpoznawalne, dobrze zaprojektowane logo
  • przemyślana szata graficzna,
  • spójna kolorystyka,
  • nazwa firmy i produktów,
  • dobre hasło i slogan,
  • content marketing, czyli tzw. marketing treści
  • komunikacja w social mediach.

—————————————————————————————————————————————————————————————

 DRUK CYFROWY I OFFSETOWY

Druk cyfrowy to bardzo populara technika druku. Można się z nią spotkać w drukarniach stacjonarnych i internetowych. Jest to metoda druku wykonywana na podstawie danych (projektów graficznych czy tekstów) przesłanych bezpośrednio z komputera do elektrofotograficznej maszyny drukarskiej i tego typu urządzenie tworzy wydruk. Istnieje dość duża dowolność w wykonywaniu różnorodnych projektów. Projekty do druku możemy dostarczyć do drukarni na dowolnym nośniku cyfrowym. Co więcej, druk cyfrowy nie wymaga żadnych form drukarskich czy też pośrednich nośników. Pozwala to realizować niskonakładowy druk wizytówek, ulotek czy innych produktów szybko i tanio.

Druk offset, druk offsetowy – to bardziej przemysłowa odmiana druku cyfrowego. Grafika (projekt-obraz) przenoszony jest z płaskiej formy drukowej na podłoże drukowe za pośrednictwem cylindra pośredniego, który jest pokryty obciągiem. Offset jest najczęściej stosowaną techniką druku.

W naszej firmie oferujemy druk na nowoczesnych, zaawansowanych technicznie maszynach cyfrowych jak i offsetowych. Ogromna uwagę przywiązujemy do jakości, dzięki której każdy wydrukowany przez nas projekt prezentuje się naprawdę dobrze. Drukujemy na wysokiej jakości papierach o różnych gramaturach z różnymi opcjami uszlachetnienia, między innymi folie (błysk, mat, soft touch), stosujemy lakier wybiórcze UV, złocenie, srebrzenie. Dostępne są przeróżne formaty od A7 do B0.

W naszej ofercie znajdziesz:

  • wizytówki,
  • wizytówki premium,
  • ulotki,
  • ulotki składane,
  • plakaty,
  • teczki,
  • papier firmowy,
  • notesy,
  • foldery,
  • katalogi szyte, katalogi klejone
  • gazety,
  • książki,
  • torby papierowe
  • zaproszenia,
  • pocztówki,
  • karty menu,
  • podkładki na tacki,
  • stojaki na stół,
  • koperty,
  • druki samokopiujące,
  • bilety,
  • pudełka,
  • karty firmowe, stałego klienta (papierowe, plastikowe),
  • instrukcje,
  • opakowania CD/DVD,
  • spersonalizowane druki,
  • biuwary
  • kalendarze

—————————————————————————————————————————————————————————————

DRUK WIELKOFORMATOWY

Druk wielkoformatowy to rozwiązanie oferujące ogromne możliwości. Drukujemy na materiałach takich jak: folia monomeryczna i polimerowa, folia OWV, folia do podświetleń, płótno Canvas, siatka Mesh, folia banerowa, folia transparentna, pcv, dibond oraz wiele innych. Druk w rozdzielczości do 1440 dpi. Druk wielkoformatowy to najlepsze wsparcie dla firm, którym potrzebna jest reklama zewnętrzna. Dociera ona do szerokiego grona odbiorców. Jest stale widoczna, zwykle ma prosty i zrozumiały przekaz, widoczny 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu. Jej celem jest zapewnienie szybkiej i trwałej identyfikacji produktu oraz dotarcie do konsumentów. Technika druku wielkoformatowego stosowana jest bardzo często do zagospodarowania powierzchni billboardów, do produkcji banerów reklamowych, tablic, szyldów, plakatów, materiałów reklamowych do kasetonów, stojaków, potykaczy czy też roll-up’ów. Stosuje się ją także do wydruków naklejanych na samochody.

Druk wielkoformatowy może być realizowany w różnych technologiach w zależności od potrzeb:

  • Druk solwentowy,
  • Druk ekosolwentowy,
  • Druk termosublimacyjny,
  • Druk lateksowy
  • Druk UV

W naszej ofercie znajdziesz:

  • szyldy (wykonywane na blasze, plexi, poliwęglanie, dibond, z literami 3d ),
  • banery,
  • siatki,
  • kasetony,
  • potykacze,
  • roll-upy,
  • flagi,
  • standy,
  • kasetony świetlne,
  • litery świetlne,
  • pylony,
  • totemy,
  • tablice reklamowe

Zaletą druku wielkoformatowego jest jego odporność na czynniki zewnętrzne. Grafiki reklamowe wykonywane w tej technologii, są w 100% wodoodporne, są w podobnym stopniu odporne na niskie i wysokie temperatury. Możliwość trwałego druku na wielu materiałach począwszy od typowych materiałach PCV czyli podkłady banerowe, folie samoprzylepne, siatki mesh, folie One Way Vision, papiery plakatowe, billboardy, wszelkiego rodzaju polestry – backlighty, poprzez materiały wylewane i laminowane a na dedykowanych materiałach tekstylnych kończąc.

DRUK WIELKOFORMATOWY – aidea.pl

—————————————————————————————————————————————————————————————

Kolory CMYK – wydruki

Tryb kolorów CMYK to z góry określony model barw.  Składa się z czterech podstawowych kolorów. Model taki jest jednym z najczęściej stosowanych rozwiązań do tworzenia wielobarwnych druków. Wykorzystujemy  go  głównie w drukarni. Z tego modelu barw są drukowane wasze ulotki, plakaty czy też foldery reklamowe. Taki model przestrzeni barw jest również powszechnie stosowany podczas tworzenia grafiki komputerowej.

Nazwa CMYK wzięła się od zestawienia pierwszych liter angielskich nazw głównych składowych barw modelu. Są to: Cyan, Magenta, Yellow, Key colour – blacK. W dosłownym tłumaczeniu, określenie “key colour” oznacza kluczowy, główny kolor. Przyjęło się, że jest nim czarny.

Poszczególne barwy modelu CMYK’u otrzymuje się dzięki łączeniu czterech głównych kolorów przy zastosowaniu odpowiednich proporcji, które uzyskują wartości od 0% do 100%. Farby tego typu są częściowo transparentne, dlatego kiedy nakłada się je na materiał poligraficzny, wartość ich nasycenia może się równać nawet 400%.

Kolory RGB – monitory, ekrany telefonów, telewizor

Tryb kolorów RGB

Kolory RGB to te, które widzimy na ekranach. Nazewnictwo RGB powstało od  pierwszych liter angielskich nazw kolorów światła: Red, Green, Blue (co oznacza czerwony, zielony, niebieski). Wszystkie użytkowane przez nas ekrany wyświetlają kolor poprzez mieszanie światła o różnej barwie.  Mieszając te trzy kolory w odpowiednich proporcjach widzimy pozostałe, inne kolory, a po wymieszaniu wszystkich tych kolorów światła powstaje widziana przez nas biel. Im wyższa wartość światła tym jaśniejszy kolor, ponieważ mieszamy kolory światła a im więcej światła tym jaśniej.

Grafik komputerowy projektując grafiki przeznaczone do wyświetlania na monitorach (np. do internetu – strony internetowe, prezentacje, filmy) tworzy i zapisuje pliki w trybie kolorów RGB, tak aby wyświetlały się prawidłowo bez zniekształceń. Nie należy zapisanych plików w trybie RGB drukować.  Szybko okaże się, że kolory będą przekłamane, przejaskrawione. Dlatego, do druku – na potrzeby drukarni, używamy odrębnego trybu kolorów – CMYK.